The LP Club FAQ

Vores mest spurgte spørgsmål

Hvem er The LP Club for?

The LP Club er startet af musikelskere, der ønsker at opdage ny musik, og for dem der er elsker vinyler og gerne vil bygge på eller starte deres vinyl-samling. The LP Club er lavet af og for fans, der ønsker at støtte kunstnere ved at købe deres musik på vinyl.

The LP Club er hovedsageligt et medium til, at opdage nye kunstnere med overraskelser i hver kasse – til dig selv, men også som en gave til din familie og venner.

Hvad koster et abonnement i The LP Club?

The LP Club-boks koster 329 DKK pr. Måned, inklusive forsendelse med DAO og administrationsgebyrer, så der er ingen skjulte omkostninger for dig. Restordren på tidligere kasser koster 359 DKK hver.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

The LP Club er et månedligt abonnement uden forpligtelse, hvilket betyder, at du når som helst kan pause eller opsige dit abonnement ved at følge dette link (selvom vi håber på snart at ses igen!). Hvis du vælger dit abonnement på 3 eller 6 måneder, bliver dit abonnement sat på pause eller annulleret i slutningen af faktureringsperioden.

Ved at sætte dit abonnement på pause i dag modtager du ikke flere vinyler fra The LP Club, og den sidste levering, du modtager, er den sidste, du har betalt for i dit abonnement.

Du kan til enhver tid sætte dit abonnement på pause eller annullere det. Du skal dog være opmærksom på, at vores frist for afbestilling af den kommende levering, skal ske inden den 25. i hver måned. Så har vi tid til at behandle ændringerne i vores medlemsabonnementer.

Når du ønsker at genaktivere dit abonnement og fortsætte med at modtage vinyler fra The LP Club, følge da dette link.

Spørgsmål om abonnement

Hvad er forskellen på et månedligt, 3 måneder og 6 måneders abonnement?

Ved et månedlige abonnement, vil du automatisk blive debiteret den sidste hverdag i måneden før din næste levering. Du kan til enhver tid sætte dit abonnement på pause eller opsige det, også i den første måned af dit abonnement, hvis du f.eks. bare gerne vil prøve The LP Club i en måned.

Ved at vælge et abonnement på 3 eller 6 måneder, vil du automatisk blive debiteret på samme måde, men for hele perioden af enten 3 eller 6 måneder ad gangen, inklusiv din rabat. Du kan annullere dit abonnement til enhver tid, og det vil derefter blive sat på pause eller annulleret i slutningen af faktureringsperioden.

Hvornår modtager jeg min første levering af vinyler og de næste derefter?

Så snart du har aktiveret dit abonnement, og vi modtager betalingen, sender vi dig din første kasse med det samme. På den måde kan du opleve The LP Club og lytte til dine nye vinyler så hurtigt som muligt!

Derefter, sender vi alle leveringer til The LP Club’s medlemmer den første hverdag i måneden. Du vil modtage din levering et par dage efter afsendelse, afhængigt af vores leverings partnere.

En af de forrige leveringer har nogle fantastiske album, jeg bare må eje! Kan jeg bestille den LP-boks?

Absolut! Alle vores tidligere leveringer, med to album pr. boks, er tilgængelige i vores butik, til en pris af 359 DKK, så længe lager haves. 

Spørgsmål til vinylerne

Hvordan udvælges albummene i The LP Club?

Vi sender to album hver måned, som er særligt udvalgt af The LP Club, baseret på kunstnerisk kvalitet, historisk musik indflydelse med en stor H og en åbenlyst subjektiv smag. I fremgang af The LP Club’s vækst, vil de udvalgte album også blive baseret på medlemmernes musiksmag – men det er noget vi finder ud af det, når vi når dertil.

Alle medlemmer vil modtage de samme to album hver måned. Det vil selvfølgelig være to nye album hver gang. Det gør vi både af logistiske grunde, men også så vi ligeledes kan promovere kunstnerne, pladeselskaber og selve de to særligt udvalgte album til alle The LP Club’s medlemmer.

Processen, der ligger bag de udvalgte album, kommer først og fremmest fra et sted af kærlighed til hvert album. Vi vil altid anbefale og vælge album, som vi selv ønsker i vores egen samling.

Jeg har allerede et af albummene i min samling , eller det ikke min smag, kan jeg bytte dette album?

Vi kan ikke garantere, at vi rammer din smag hver gang – selvom vi meget gerne vil behage alle vores medlemmer!

Hvis du har modtaget et album i din kasse, som du allerede har i din samling, eller som du allerede ved, ikke er din smag, kan vi bytte den til et andet album, som vi har på vores lager. Du er velkommen til at skrive til os på hej@thelpclub.dk, så sørger vi for at finde en løsning til dig.

Du kan dog kun udskifte et album hver tredje måned, og den vinyl du vil returnere skal være uåbnet og under den originale plastfolie.

Spørgsmål omkring betaling

Hvornår betaler jeg for mit abonnement?

Så snart du har tilmeldt dig The LP Club, vil du blive opkrævet for den aktuelle måned, og du vil modtage den aktuelle månedlige LP-boks. Derefter vil du blive opkrævet hver sidste arbejdsdag i måneden i løbet af dit abonnement, forud for din næste levering.

Hvis du abonnerer på 3 eller 6 måneders boksen, vil du blive opkrævet for hele varigheden, inklusiv den måned, du tilmeldte dig, og dit abonnement vil blive fornyet ved afslutningen af faktureringsperioden.

Accepterer The LP Club alle kreditkort?

Lige nu accepterer vi betaling med Dankort, Mastercard, Mastercard Debit, Maestro, Visa og Visa Electron. Vi bruger Stripe til at håndtere alle vores sikrede betalinger.

Hvordan kan jeg ændre mine kreditkortoplysninger?

Du kan altid ændre dine kreditkortoplysninger ved at gå ind på din profil og klikke på Betalingsmetoder. Du kan også følge dette link.

Spørgsmål om levering

Hvor og hvordan modtager jeg min LP-boks?

Vi sender din levering via DAO til et leveringssted tættest på den leveringsadresse, du har oprettet på din profil. Alle leveringer til vores medlemmer sendes den første hverdag i måneden, og du bør forvente at modtage din LP-boks et par dage derefter.

Vi leverer desværre ikke direkte til din dør lige nu af logistiske og omkostningsmæssige årsager, men det overvejer vi selvfølgelig at gøre i fremtiden. Hvis du har et foretrukket leveringssted, som er et andet end det, vi har valgt, bedes du skrive til os på hej@thelpclub.dk, så vi kan foretage ændringen.

Du vil modtage en besked, når dine nye vinyler er afsendt og klar til afhentning.

Hvordan ændrer jeg mine personlige oplysninger og leveringsadresse?

Du kan altid ændre dine oplysninger, herunder din leveringsadresse på din profil, eller ved at følge dette link.

Hvis du ønsker at ændre leveringsadressen på din næste levering, skal du sørge for at gøre det inden den 25. i måneden, så vi kan blive informeret i god tid om de nye ændringer og sende din LP-boks til den nye adresse.

Kan jeg få min kasse uden for Danmark?

Vi leverer i øjeblikket i hele Danmark. Vi kan også levere i Europa fra sag til sag med en justering af leveringsgebyret afhængigt af det land vi skal sende din levering til.

Hvis du vil have os til at sende din levering til et andet sted i Europa uden for Danmark, så skriv til os på hej@thelpclub.dk, så vi kan finde en løsning.

Andre spørgsmål

Jeg fik ikke en besked om, at min at min levering var blevet afsendt eller klar til afhentning. Hvad gør jeg?

Desværre kan der nogle gange forekomme fejl eller forsinkelser, men hvis du ikke har modtaget en besked fra os om forsendelse eller afhentning af din LP-boks i den første uge på måneden, så skriv til os på hej@thelpclub.dk, så finder vi en løsning så hurtigt som muligt.

Jeg har læst alt, men jeg fandt ikke et svar på mit spørgsmål, hvad skal jeg gøre?

Du er altid velkommen til at skrive til os på hej@thelpclub.dk, hvis du har spørgsmål eller hvis du bare gerne vil sige hej.

0
    0
    Din kurv
    Dit kurv er tømtTilbage til shoppen